Veelgestelde vragen
Bestelling en Levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 2 (werk)dagen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een nieuwe email. Zodra PostNL het pakket gescant heeft, ontvangt u een nieuwe email met de trackingscode.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd bezorgd. Indien er vertraging optreedt, kun je de status van je bestelling controleren via de link hieronder. Als je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.
Ruilen en Retourneren
Vraag: Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?
Antwoord: Ja, je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden een retourzending aanvragen. (Leegverkoop uitgezonderd)
Vraag: Hoe retourneer ik een artikel?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De producten dienen in originele staat, met labels en etiketten, te worden geretourneerd en mogen geen gebruikssporen vertonen. Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace-code. De verzender is verantwoordelijk voor de verzending. Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt teruggestort.
Track en Trace
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: De Track en Trace informatie is beschikbaar zodra je pakketje is overgedragen aan het postorderbedrijf. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan optreden tussen het moment van overdracht en het beschikbaar stellen van de informatie. Een email met trackingscode wordt verzonden zodra de koerier het pakket gescand heeft.